Preču pirkšana vairumā

Preču pirkšana vairumā bieži vien ir krietni vien izdevīgāk kā iegādāties preces atsevišķi. Taču ikdienas steigā mēs nemaz nepiedomājam pie tik vienkāršām lietām, kā sadzīves precēm un pārtikas. Veikals ir dārgākā vieta, kur pirkt preci, jo, lai šī prece nonāktu līdz veikalam tai ir jāmēro tāls ceļš un jāiziet cauri daudziem starpniekiem, kas protams nestrādā par brīvu un katru reizi, kad prece nonāk pie nākamā starpnieka, piemēram no ražotāja uz noliktavu no noliktavas uz izplatītāju no izplatītāja uz transportu, kas ražotāja preci jau ir krietni vien sadārdzinājis, nogādā pie klientiem pa visu Eiropu, kur šo preci atkal atstāj noliktavā. Ap šo laiku prece jau ir izgājusi cauri pieciem punktiem, kur katrs paņem savu daļu, līdz ar to sadārdzinot preci. Neaizmirsīsim arī par to, ka preču cenai nāk klāt arī nodoklis, kas tiek iekasēts pēc katras šīs funkcijas veikšanas. Tad jāpadomā, ka pirkt vairumā ir tiešām daudz reizes izdevīgāk.

Protams, vairumā pērkot ir jāņem vērā fakts, ka uzreiz arī nāksies iztērēt vairāk līdzekļu, taču ilgtermiņā tas atmaksāsies. Lai vai kā, kad prece ir atvesta uz valsti un noglabāta noliktavā, tad tā tiek atkal transportēta uz veikalu tīkliem, restorāniem un spēļu iestādēm vai auto servisiem. Tad, kad tu nopērc preci veikalā, tu esi minimums astotais starpnieks, kas dabū savus nagus uz šo preci, kas nozīmē to, ka preces vērtība oriģināli bija vismaz 60% zemāka, nekā tā par kādu tu šo preci iegādājies veikalā. Ja konkrētā prece uz šāda veida akciju ir jums jau zināma, iecienīta, vai arī regulāri tiek pirkta arī atsevišķi, tad šī akcija viennozīmīgi ļaus jums ietaupīt līdzekļus, jo ir starpība, vai tiek iztērēti, piemēram, 10 EUR par trijām precēm, kas izmaksā 5 + 5 + 0 = 10 EUR, jeb ierasto 15 EUR vietā 5 + 5 + 5 = 15, takā ja ir akcija, kur teikts pērc divas un saņem trešo par brīvu, tad tas tev viennozīmīgi būs izdevīgs pirkums ar nosacījumu, ja tu šo preci pērc ikdienā, nevis tikai tāpēc, ka šai precei ir atlaide.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *